Екс-міністр освіти і науки Лілія Гриневич запропонувала лібералізувати принцип оцінювання школярів під час карантину та оцінити учнів за принципом «склав/не склав».
Про це вона сказала під час своєї сесії на Онлайн конференції «EdCamp 2020».
За її словами, під час дистанційної освіти основна проблема полягає в розірваному зв’язку людей між собою.
«Зворотній зв’язок має полягати в першу чергу в підтримці. Під час карантину варто зменшити кількість цифрових оцінок. По-друге необхідно давати зворотну інформацію дітям. По-третє, ми повинні усвідомлювати, вибачте за гірку правду, що ми їх не навчимо добре», – зазначила Лілія Гриневич.
Вона повідомила, що можливо в когось з учителів розроблені такі навчальні матеріали, що вони можуть претендувати на високі результати навчання, але навчальна діяльність має значно ширший спектр активностей , які можна забезпечити дистанційно.
«Так, ми не можемо скасувати ЗНО, тому що воно є основою для справедливого вступу до закладів вищої освіти. Але ми маємо лібералізувати оцінювання всіх інших дітей, з усіх інших предметів, в усіх інших класах», – сказала Гриневич.
«Ми мусимо змиритись з тим, що ми не отримаємо наприкінці карантину об’єктивного оцінювання. І я була б не проти запропонувати принаймні з частини предметів оцінку «склав/не склав». І це було б виправдано зважаючи на такий формат навчання. Ми мусимо розуміти, що наступний навчальний рік ми розпочнемо фактично з інтенсивного проходження і повторення матеріалу для того щоб компенсувати проблеми, які закономірно могли виникнути під час цього навчання», – сказала екс-міністр освіти і науки Лілія Гриневич, проректор з міжнародної і науково-педагогічної діяльності Киівського університету ім. Грінченка.