Як створити комісію із соціального страхування, організувати і забезпечити її роботу
Рішення про призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг за страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності приймає комісія (уповноважений) із соціального страхування.
Комісію із соціального страхування організації, установи, закладу, підприємства ( (далі — Комісія) створюють (уповноваженого обирають) на будь-якому підприємстві незалежно від форми власності та господарювання.
Комісію створюють, якщо чисельність працівників перевищує 15 осіб. Якщо на підприємстві працює 15 і менше осіб, обирають уповноваженого із соціального страхування (далі — Уповноважений) (п. 1.4 Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженого постановою ФСС від 19.07.2018 № 13 (далі — Положення № 13).
переглянути повний текст