Міністр освіти Лілія Гриневич висловила переконання, що опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти та умов навчання дітей. Про це вона сказала під час виступу на конференції, присвяченій утворенню об’єднаних територіальних громад.
«Серед яскравих прикладів того, як опорні школи впливають на життя дітей, мене найбільше вразила історія одного учня. Він 6 років навчався у малокомплектній школі, і після того, як він потрапив на навчання в опорний заклад, виявилося, що в нього проблеми з мовленням. Вчителі одразу почали шукати причину проблеми. Виявилося, що в умовах індивідуального навчання, в умовах неповної сім’ї, де хлопчик – єдина дитина, у нього почали атрофовуватись голосові зв’язки», – розказала Лілія Гриневич.
За її словами, це вкотре засвідчує просту і очевидну істину: школа існує для дитини, а не для зручності вчителя, батьків чи управлінців.
«Нам важливо зробити школу привабливою для дітей. Саме тоді в умовах, коли є опір вчителів, які бояться втратити роботу, батьки бачитимуть реальні перспективи для своїх дітей», – підкреслила Лілія Гриневич.